Tarief

Een intakegesprek kost € 25,-. Dit bedrag wordt in mindering gebracht op de totale kosten wanneer het tot een opdracht komt. Dit geldt niet in combinatie met de onderstaande pakketten. Het intakegesprek is of bij jou thuis of op een andere voor jou prettige locatie. Het gesprek duurt maximaal een uur.
 
Het uurtarief bedraagt € 45,-.
 
Pakketten
Voor het gemak vind je hieronder een aantal pakketten waaruit je kunt kiezen. Staat er niets passends voor je tussen, dan overleggen we voor een pakket op maat.
 
Startpakket

Advies op locatie: 2 uur.
Tips worden achteraf per mail toegestuurd.
Prijs € 89,- (excl. reiskosten*)
 
Basispakket

Inventarisatie op locatie: 1 uur.
Je ontvangt adviezen en tips over hoe je kunt opruimen per mail.
Ondersteuning op locatie: 2 uur.
Prijs € 129,- (excl. reiskosten*).
 
Samenwerkpakket

Inventarisatie op locatie: 1 uur.
Je ontvangt een kort verslag met adviezen en tips per mail.
Ondersteuning op locatie: 6 uur (max 3 uur per bezoek).
Prijs € 249,- (excl. reiskosten*).
 
Strippenkaart 

Wil je de komende tijd bijvoorbeeld naast je administratie op orde brengen ook een kamer opruimen en opnieuw indelen? Dan is de strippenkaart geschikt voor je. Je zet de uren in wanneer je deze nodig hebt. Minimaal 1,5 uur en maximaal 3 uur per bezoek.
Prijs € 350,- voor 10 uur ondersteuning op locatie, dit is excl. reiskosten.
 
Betaling
Na goedkeuring van de offerte ontvang je een factuur van 25% voor directe betaling. Bij kleinere opdrachten ontvang je de eindfactuur na de beëindiging van de werkzaamheden. Bij grote opdrachten staan de deelbetalingen vermeld in de offerte.
 
Alle bedragen zijn inclusief BTW tenzij anders vermeld.
 
*De reiskosten zijn boven 30 km enkele reis € 0,19 per km (exclusief BTW).